18.11.2018

Má zákazník jistotu?

Vyhledávání na internetu si každá vyhledávácí služba zajišťuje tak nějak „po svém“. Každá služba má svůj vlastní algoritmus, jak hodnotí kvalitu stránek a podle toho je umisťuje ve vyhledávání na daná klíčová slova. Optimalizátoři webových prezentací se pomocí linkbuilding snaží najít co možná nejlepší konstelaci prvků na webu tak, aby co nejvíce vyhovoval daného algoritmu. To může být ale těžké a garantovat umístění určitého webu ve vyhledávání je leckdy během na dlouhou trať. Algoritmy se navíc v průběhu času mění a optimalizační techniky se tak musí přizpůsobovat, a to neustále.

Nasycenost internetu

Před 10 lety byl celkový obsah internetu podstatně menší než dnes, a bylo tedy mnohem snažší se prosadit i s nekvalitním a okoukaným obsahem a nehezkým vzhledem webu. Ty doby jsou ale bohužel (nebo bohudík) dávno předávno pryč. Dnešní weby musí splňovat náročná kritéria ucházejícího vzhledu, nesmí uživatel odrazovat a musí mu nabídnout i určitou přidanou hodnotu. Jinak se zákazník otočí na podpatku a půjde rád jinam.